27 Mar 2013

segalenye indah belake .

assalamualaikum . 




hye . petang yang sangat sunyi bersama homework yang bersepah sepah di sebelah laptop ni . sangatlah rase terbeban . haihhh , tapi perlu buat semuanya jugak sebelom hari sabtu datang mencemburui mase mase aku kat rumah ni .


3 hari stay asrama dengan form 5 banyak pengalaman baru yang aku tak penah pon rase sebelom ni . semuanya indah indah belake . kelas tambahan pon best . tak tension . homework pon aku terime dengan tangan yang terbuka . 

sebelom balik , buat surprise yang aku rase seumur hidup aku takkan lupe . untuk member yang pindah . dah lah mengejut . buat semua sedih pulak uh . patuh , aish geram betul . die takde perasaan . serious talk . aku tak tipu . die hanye senyum senyum senyum dan senyum 
 bile balik rumah , ohh ... alhamdulilah dan  aku dapat rasekan yang aku macam tak banyak bukak mulut untuk cerite sepanjang 3 minggu ape yang belaku @ asrama  dekat ibu abah . maybe ibu abah pon perasan yang aku camtu . sampailah , pagi tadi . bawak aku round KL . takdelah round mane pon . saje bawak maliya ngan budak gemok tu tengok istana negara . bestlah jugak . dapat melayan perangai dorang yang ting tong ting tong macam aku . bising macam ramai sangat je dalam tu . sedangkan kami 3 beradik je . haha . budak pra blakang kitorang pon kalah dengan kitorang . haha . childish .abang abang yang jage setiap bilik pon pandang kerek je . eh , sukehati kitoranglah . kitorang pelawat , so jangan sibuk .  abah pon asyik buat kitorang sakit perot gelakkan abah . haha . release tension aku buat homework homework ni . sebanrnye , aku nak habiskan homework harini . gamaknye macam jumaat je boleh siap semua . pmr aku . aku takde kesedaran agi . macam mane ni . abang ami kate , kalau aku tak dapat 9A , die gelakkan aku setahun . setahun ? lama gile . 


kelas tambahan buat aku tak balik rumah ,

ibu abah banyak keluarkan duit untuk bayar macam macam ,
banyak aku menyusahkan . takkan lah 9A yang ibu abah nak , aku tak nak usahakan kan ? 
ape nak jadi aku ni . chaiyok marha ! all the best . 
study couse Allah yaaaaaaaaa . 




candid pic . abah snap . abah kate kitorang macam budak budak kat playground main lari lari 

aqillah yang paling terserlah tu . 
beloved family . haha . lots of love <3

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite