19 May 2013

meja biru kerusi biru

assalamualaikum .
selamat petang *kenyit mata

k itu over . huh , baru je sampai rumah . 2 minggu tak balik . study week for the exam . macam ni lah gaya aku . allahu . rase terbeban tapi , ini lah tanggungjawab aku .


kalau tak dapat jawab sikit , mulelah aku 




erk , takdelah seteruk budak ni . aku nak je jerit .  TUKAR SOALANNNNNNN !

takdenye aku berani sampai macam tu sekali . dan ......


akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , 12:20 tadi , kami semua telah bebas . SEMENTARA je . ISNIN ni , start lah operasi pmr kitorang uh . takpe takpe , untuk penuhkan banner tahun depan . insyallah .


mid year exam ni , first time exam gune meja biru kerusi biru dewan . eh , bataknye marhaaaaa . haha

pengalaman baru . exam dalam dewan . bukan tak pernah , pernah tu pernah .
tapi , time tu kelas Amal je yang ade . exam kkq time tu . exam yang  ni , satu batch ade . haha .
pengalaman baru ;) macam macam ragam . bernasib baik aku last batch pmr . merasa jugak pengalaman camni . kipas plus air cond warghhhhhhh sepoi sepoi dah aku sebelah pintu dewan tu . best . itu je aku boleh cakap . 

B M BI MATH SC KHB GEO PAI BARAB macam selalu . alhamdulilah .

SEJARAH time last tu , aku rase macam nak minta cikgu buat soalan balik je . aku putus asa dengan paper tu . tak tipu . maybe ni jujur sangat . tapi , suke hati akulah nak tulis ape kan kat sini .

sivik plus seni pon ade . aahh , dah lah lepas sejarah tau . semua buat macam peduli tak peduli je . macam macam ragamlah dorang ni . 


biarlah aku jage aib mereka ni sorang sorang . lawak sangat masalahnya . kay lawakkkkkkk !


sepanjang exam , feel budak pmr tu menusuk dalam diri aku supaya aku sedar diri dan sepatutnya aku dah boleh dapat 9 skang . tapi ...... takpe takpe ! insyallah . akan datang .


simbah air , tarik tudung . taktik yang kami telah lali di dalam dewan . orang yang tidur ketika dewan sangat sangat menarik perhatian dan menjadi bahan ketawa ye . huh -.- 


gula-gula kola sangat menyegarkan diri ni bile dah mengan tuk sangat . berhasil ! 


dah lah sedap , aduhhh . mata ni tak tutup dah lepastu *tipuni . hahahaha 


eh , bye guys . ade something untuk dilakukan bersama abah di oetang hari ni . byeeee ! 




1 comment:

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite