14 Feb 2013

untung jugak aku ni .

assalamualaikum .

hari ni dah hari ketujuh aku berada di rumah . ohh heaven ~ 

segalenye indah belake dan kalau boleh ahad ni aku nak sorok bawah katil . tak nak balik sane . sedih je bunyi en ?  

homework terusik tapi masih adelagi yang perlu dibuat . 
pagi pagi bangun , twitter . facebook . waahhhh ~ teruje gile aku .
hari ni , dah ucap alhamdulilah belom ? 




semalam , aku duduk pikir . tahun depan aku nak bla mane eh ? dari smka ? 
eh , nak ke aku pindah dari situ ? macam best gile dah duduk sane . pening jugak bile pikir . 

kalau pikir positiflah kan , untung abah masokkan aku kat sane . 

kalau tidak , ape jadi dah anak pompuan die ni . mesti aku buta agama sikit . 

aku tak tau banyak bende . alhamdulilah lah . kawan kawan yang semuanya satu kepale ngan aku tapi , still tak langgar peraturan sekolah. eh , poyo gile statement aku ? haha . 

mase aku form 1 dulu , form 5 kitorang ... sangat menjaga kitorang . uhh , rindunye .

setiap inci kesalahan akan ditegur . kitorang pon tak berani buat lagi . kirenye , semua mendengar kate . arghhhhhh , rindunye .
 ahh , penah skali tuh , sorang senior ni die bagi tazkirah and ayat last tazkirah tuh die kate " kite ni budak smka , tau tak smka tu ape ? " kitorang semua jawablah "sekolah menengah kebangsaan agama" . die kate salah . semua dah bisik bisik dah . ape lagi jawapannye kalau tak yang tu . akak tu amik mic balik tepuk tepuk skit . haha . and "smka tu , Saya Mencari Keredhaan Allah " jawapan tu disambut dengan perkataan ooooooo oleh kami semua .  aahkan , betul jugak . tak pernah pon ade orang cakap kat aku . 

hah , mase tu lah , barulah ade sikitlah insaf tu en ? yelah , budak skolah agame attitude takde ? malu sekolah wei . tapi , yang penting ikhlas lah . hati kene ikhlas . kalau buat untuk name sekolah je tak dapat ape ape jugak . 


semuanya mula dengan hati ni , hati ni , hati ni . ikhlas wei . 


kite yang sedia sekolah agame , kene lah banyak banyak bersyukur sebab didedahkan dengan macam macam perkara tentang islam walaupun bende tu remeh temeh je . ilmu jugakkan . i note to myself too . kekadang , lupe diri . tak ingat itu ini . haish , pendosa tegar aku ni . 




can't i be like this one day ? insyallah . 


bye tourist . castle marha mau tutup . haha












3 comments:

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite