11 Dec 2012

Tiada lagi pengawas berkaca mata .

Assalamualaikum .

kebelakangan ni cuaca yang sekejap mendung sekejap panas membuatkan aku malas nak menjejakkan kaki ke luar rumah . reunion batch 10 pon aku tak pegi . rase rugi pon ade . teramatlah jeles bile tengok gambar gambar diorang tengah borak borak tanpa aku . cikgu ajak semua tapi bape kerat je pegi . plan 2015 , insyallah aku pergi .  

kadang kadang tepikir jugak , macam mane nanti kalau aku dah keluar atau lebih sopan berambus lah kan dari bumi SMKA tu . kusiss . nak buat reunion satu batch kat mane . boleh ke semua datang . tapi , yang paling komfem pasal batch kami  . kami semua mahu pindah . haha . tapi mestilah lepastuh , masing masing nak tengok batang hidung die , batang hidung die jugak . mestilah . tipulah kalau tak nak .

tahun depan pulak , kami tiada lagi pengawas berkaca mata . untuk form kami . perempuan .

her short name is Aben . sebab ? adelah . full name , Nur Izzati Binti Zulkarnain . 

molek orangnya . tingginya lebih dari aku . pandai dari aku . semestinya die seorang kawan baik aku . foreverrrr . takkan ade full stop . kawan yang baik . itu pasti .

haih , kenapelah . orang yang aku sayang tak de lagi tahun depan ? kak didi ngan aben antarenye . aku slalu mengeluh camni .

tapi , ape yang pasti semua ni ade hikmah . 


maybe kat sane , aben jadi TIP TOP pandainye . hah , semua boleh jadi . 


aku tak nak luahkan macam macam kat sini . sebab takut aben sedih . die tak bagi kitorang semua sedih . sebab nanti die lagi sedih . kesian die nanti . 


tapi , aku selalu ingat . macam macam kami berkongsi same same . sewit je . haha 


satu dorm tahun lepas 21 Hawa yang sangatlah awesome  , cerite itu ini . aku tak pernah lupe .

ape ape pun , good luck kat sane . Pmr kite . buat betul betul okay . doakan kami dekat kusiss . insyallah kenang kami dalam doamu :* 

kite sayang aben . forevehhhhh 




ask.fm . dari die . please ingat ape yang kite kate tuh :]





we . bff . ingat janji tuh ? aben , nilah satu satunye gambar kite bedue . lepasni ? dah tak sempat . 


rajin rajin lah jenguk kami , saye dah rindu awak dah .


 friendship is sweet . thank you Allah .







No comments:

Post a Comment

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite