22 Nov 2012

Ini kali terakhir

Assalamualaikum .

gembire tak tau lah sampai bile . cousin baru , baru keluar dari perut . alhamdulilah selamat . 
cousin baru ni akan dapat perhatian kami semua sepenuhnye sebab takde yang lagi kecik . haha

baby girl . name takde lagi . 11:56 malam . 21 .11.2012 . komfem die comel macam kitorang kan ? haha . tak sabar nak pegi melawat die . 

Ini kali terakhir aku update pasal kelas Amal . next year aku tak tau lah aku tejerumus kat dalam kelas ape . dengan sape . tapi , aku memang nak kelas tetap . huh 

kali terakhir kami buat jamuan same same . kali terakhir kitorang gadoh gadoh . kali terakhir  
nak tengok telatah masing masing sebelom bepisah . sedih ? alah , ramai je tak sedih . aku pon olok olok cool lah . haha

kitorang first planning nak buat rombongan . konon je . tak jadi .
second plan , nak stay kat homestay around kuale selangor pastuh pegi OP . kononnye jugak .tak jadi akhirnye .
third plan , buat BBQ bagi kelas lain jeles . akhirnye , tak jadi jugak . mule mule kecewa .

pastuh , last plan kitorang buat jamuan dalam kelas dengan memakai baju kelas yang abang aku sendiri yang design . haha *bangga 

baju kelas punye cerite memang panjang , dari tahun lepas tak siap siap . aku pon tak paham dengan abang aku . suke hati die je nak letak ape ape kat baju kitorang . haha . tapi , aku berterime kaseh lah kat die sebab hajat kitorang tercapai setelah setahun menunggu baju kelas . haha

petang tu , kitorang ready untuk jamuan .

startlah , susun tuh susun ni . nak jamuan yang takde cacat cela . mungkin . haha

conteng whiteboard sebab takde kain rentang .

siap buat video class nak tayang . takde lah kelam kabut sangat .

jamuan kitorang start lepas maghrib . semua lengkap berbaju t-shirt tuh .

aku pulak mule tersenyum sebab diorang sanggup pakai baju tu walopon tak berape nak cantik .

jamuan makan didahulukan disebabkan kitorang tak makan petang agi . dan kitorang terus main tukar tukar hadiah . best pulak main ni . tapi habiskan duit je . haha

kepade yang memberi kepade saye tuh , terime kaseh lah ye . aku suke sangat ! haha
kapade yang aku bagi tuh , terime je k . hehe

jamuan kami habis nak dekat pukol 11 . semuanya happy je malam tuh . 

aku tak kan pernah lupe memory kite sesame dalam kelas . macam macam orang ade en ? haha . yang pelik , aku lah . aku sedar . haha 

cuci mate tengok ragam kami malam tuh jom ~


our ummi . cikgu kadzimah . dengan aisyah :)



our menu . our drink . our face . our class .


nampak contengan belakang tuh ? itu kami buat sesame .

our SU merankap juruacara jamuan .


ape tu bal ? haha . our leader a.k.a big boss .
bertanggungjawab ni , jangan main main .


Sriana . our penolong . ringan tulang orangnye .









macam macam ade . haha . will miss this awesome class !

No comments:

Post a Comment

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite