22 Nov 2012

Aku memang tak sangke .

Assalamualaikum . 

Lately 12 o'clock tapi aku tetap nak post bende ni .

aku rase besalah sangat bile aku tak berape nak layan die dulu . ahh , ni bukan pasal lelaki okay . she . of course perempuan lah . kite post bende ni pun bukannye sebab nak kak didi sedih ke ape , ngade ngade or ape ape jelah tapi , kite nak kak didi tau yang kite sayang kak didi :)

 last year , die layan aku punye baik bagai . tapi , aku hanye anggap die macam kakak dorm je . maybe . 

sebenarnye , aku cube untuk sorok sorokkan perasaan aku yang teringin nak rapat ngan die .

tahun ni , barulah kitorang mule rapat . banyak bende yang kitorang share same same .
itu ini itu ini . annoying ke tak annoying kesah ape pulak aku . dan aku tak penah bosan . 

kami , adek kakak dan aku memang tak sangke . haha .

die selalu share macam macam story . tak kire lah kat rumah , asrama . aku suke dengar bende ni yang membuatkan aku akan rindu die lepas ni . die suke mintak aku story ape ape je supaye die tau . kadang kadang aku malu nak story ngan die sebab aku takut bazirkan mase die untuk study . kadang kadang aku ngade ngade pegi cite walaupun bende tuh kecik sebesar zahrah je dan takde pentingnye pon .
 hah , anyway , die SPM candidates taw same macam abang syami aku . die pandai aw . lagi lagi BI die .
 pernah dulu , mase die form4 teacher shariza past paper die kat satu form sebab essay die paling ...... awesome . haha . aku pon tumpang bangga . 

die slalu sangatlah tolong aku , tak tertulis dan biar jelah aku simpan sorang sorang semuanya . korang tak payah tau :p 

die SPM , maksudnye tahun depan dah takde depan mata aku . 

dah tak dapat jumpe setiap hari , dan tak dapat nak selesaikan masalah aku yang aku sendiri tak tau nak selesaikan macam mane . tak dapat nak macam macam ngan die lagi . dan aku takut sebab selama aku kat kusiss , die yang jage aku . lepas ni ? siape nak jage aku ? 

mak cik jaga ? memanglah , itu keje die . ini lain ........

dan aku mule risau aku akan story sorang sorang tanpe teman . itu ini tanpe die .

aku takut sangat . tak tipu . dulu , die yang selalu backup aku . nanti ? adushhhh .

kehidupan aku tahun depan akan berubah skit  , banyak aku rase . ibu pon nanti rindu kak didi . hehe 

die kate , jangan sedih . buat yang terbaik untuk die . dan die suruh aku pindah dari kusiss lepas PMR . yes , i will kak didi . haha . ingat , saye adek besar , adek kecik ? haha

Insyallah Kak Didi , i will love you until jannah . and please , don't let me go . haha . i will miss you , huarggghh . *tekupmuke .

lastly , name kakak saye @HusnaHood . haha . boleh pulak dimentionkan .

Husna Binti Sakhor a.k.a AZ . haha . one day :) she is mine . no one can't take her . 




i really mean it .



i love you , you love me . 




No comments:

Post a Comment

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite