21 Nov 2012

Zirafah Tekenal .

Assalamualaikum . 

salam rabu . salam maal hijrah . haha . 

semoge tahun baru ni , kite boleh ubah diri jadi yang lebih baik ? kan ?

lebih rajin , lebih comel , hensem , lebih matured dari yang biasa . huh , apekah . haha

teramat lah mintak maaf sebab kemalasan tahap klcc . dan takde mase nak carik idea untuk entry baru . 

jeles jugak lah tengok Adibah tgk to the beutiful apetah tuh dengan Alia Syu . Choi pulak 

dengan Choi Minho die .
 Syeri ngan Dayen Lee Minho lah Kim Hyun Joong . ramai lah . aku sorang sorang je yang takde sape . *cewah .
ini pon , haha . sebab aku dah sangat lah tegilekan si zirafah ni . 

Choi ah recommend bende ni kat aku . langsung bahagie aku setiap hari tengok die . #sewel 

zirafah ni , aku mule kenal die dalam tv . running man . aku blur blur mase first time tengok 
variety show tu lepastuh , aku tengok banyak episod . hah , amekaw . gile terus . 
aku start time  die pandang je aku , aku tengok die balik . sebenarnye die pandang camera k . haha

 dan tertere name . 


LEE KWANG SOO !

like this --->>>> 

muke die innocent . tapi , die ade gaye tersendiri aw . aku bace kat epop edisi oktober lepas . 

try ah check balik . die sendiri kate aw . 

Biodata die :

Nama : Lee Kwang Soo
Tarikh lahir : 14 .7.1985,
Tinggi  ,Berat: 190cm , 78kg
Hobi: Ilustrasi komik .
 kemahiran : model
Pendidikan Dong-siaran kewartawanan

kengkawan aku ramai tekejut sbb aku suke die . 
diorang kate die penghianat lah , muke tak hensem , tinggi sangat . lagi ? 
takde style . apetah lagi-.- 

ske ati lah nak akte ape , aku ske die . aku fans tetap die . semua pekembangan die aku follow je . setiap kali balik dari asrama . first thing aku buat , aku check segalanye pasal die .
twitter , tumblr , blog . lainlah facebook . fake je semua . cakap BM pulak uh ngan aku . tak lawak -.-

itu je aku nak  share ngan korang . although umur aku baru empat belas tahun . aku pon boleh minat lah artis kpop aw . muslimah muslimah jugak .hati aku steng lari kat korea tu hah . carik kwangsoo . sakai . haha . mehlah kite jadi fan kwang soo same2 jop ! haha 

thats all untuk hari ni , tunggu entry baru esok . babai *lambaitangan 







suke tengok die dengan RM family . sweet walaupon macam -.- ape je .



comelllll ><



the innocent 



winkwink 




smile :)




ketinggian die lain skit .




tak pandai menari . haha . macam TOP . tengok kaki die tengok kaki die . lawak 







inilah die zirafah tekenal tuh . familir .


By , hati kosong .

No comments:

Post a Comment

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite