17 Aug 2012

ADIBAH FARISHA


Assalamualaikum . 

Tak jawab dose , kalau jawab sayang ~ 

Ceeh , laju pulak jari jemari marha hari ni . 

Aktif semacam je lepas kemas satu rumah clean and clear .
 Kereta , abis Maliya bersihkan macam kereta baru . <----Kak Ila kate .

Maliya bersihkan . Imposibble =..= . die tolong tengok and jadi penyanyi kat tepi kete tu ade aahh . 

*glamour kau dek .

Hai . Hari ni hari jumaat . 


Marilah same same kite beribadah pada hari hari terakhir ramadhan  ni .

ADIBAH FARISHA BINTI ABDUL RAHMAN . 

itu fokus kite hari nieh . Ceeh , macam nak mengajar pulak aku >.< 

K , merepek dan merepek lagi aku ni .

hah , Adibah ni ..... die kawan baik aku . Aku ade , kau ade ? 

Tak de ? k , teruskan bace .

Adibah , die seorang yang .... mane leh bagitau korang . 

Tapi , die memang baik . Marha macam adek die , die akak Marha . 

Die lain , die bukan BFF . tapi FFL . means Friend For Life . Itu die .

Dear Adibah ,
Marha tahu Marha penah wat salah kat Dibah , Marha ade buat  itu ini itu ini .

Mungkin tu buat Diba kecik hati , Marha byk wat salah . 

Kite makin jauh ? ramai kate camtuh . takpe . kite rapat rapatkan balik .

Maybe sebab kelas kite lain dorm kite lain macam macam lain dan 

Marha tau Adibah tak berubah , diorang kate camtuh ? Aloh , diorang tak kenal Dibah camne .

So , senyap senyapkan kanlah diri tuh . 
Aku kenal Dibah , Aku tahu sape Diba . Tak payah nak burukkan die .

Kite dah rapat almost 2 years . Lame ? bolehlah ~ Tapi , Marha memang appreciate relationship kite nieh .
Ragu ragu dalam hubungan ni ? tak perlu . Ape ape , pegi carik Marha . Kalauu nak tau bende tuh betul atau  kongkreng , terus carik Marha . And please ... Appreciate ape yang ade depan mate kite .

Pasal Selase harituh , mood tak menentu . Dengan olahhragawati Asrama yang suke sangat kacau aku . 
dan segale segalenye lah . Lupekan je pasal tuh .

moreover . marha rase its time Allah uji hubungan kite kan ? me and myself. yeah i won't give up easily. i don 't know whyy but i love this kind of friend that makes me alive. makes me believe that Allah listen to my doa and yeahh im not alone in this world. Allah tidak akan menguji hambaNYA melebihi kemampuannya. aku pegang ayat nie dari dulu dan insyaAllah forever .

 “Kami tidak membebani seseorang melainkan menurut kesanggupannya, dan pada sisi Kami ada suatu kitab yang membicarakan kebenaran, dan mereka tidak dianiaya.” (Surah al-Mukminun: 62)

I don't wanna be someone who walks away so easily - you shouldn't be. so do i. don't walk away when you have problem, face it and be brave. you have Allah . and i also. so why we bother? talk to HIM and HE will listen to you anytime, everywhere and anywhere. everything happens with a reason. setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. akan ada pelangi selepas hujan yang lebat. pelangi yang cantik dan indah.

“Kerana sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan, sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan.”(Surah al-Insyirah: 5-6)



Ini kami <3 . I love our moment together Friend .


Time FORM 1 . keciknye aku .




Haha , kami sekepale k . GILA GILA . 

Die always ikut je ape yang aku nak . bile fikir balik , penah ke aku buat ape yang die nak ? 

Sorry friend , selalu hampakan kau . Aku tau tu .

n the last , Marha sayang budak ni ketad ketad . 

Adibah , i just want you to know that i love you very muchie muchie . Kau special ;) 



Love , BUDAK KETOT . 

No comments:

Post a Comment

komen bawah ni .marha jawab nanti ok ?

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite